Isnin, 27 Februari 2012

Keramat 2012


‘Apabila Keramat dibuka…Nyawa galang gantinya…’

"Keramat"!
yap, satu lagi filem bergenre seram yang diterbitan oleh Metrowealth Movies Production Sdn. Bhd telah ditayangkan dipawagam berdekatan korang pada 12 Januari 2012 yang lalu. So kepada korang yang minat, suka, dan gemarkan filem seram, aku syorkan korang pergilah tonton, sebab pada pendapat aku lah kan, filem ini sangat menarik cuma ending dia je yang kurang best sikit. Jadi sebelum korang semua tonton, dekat sikit ada sikit sinopsis pasal filem ni. Bacalah ye hehehe......


Sinopsis Filem


Di tahun 1900, seorang lelaki bernama Habib telah difitnah kerana telah merosakkan kehormatan Mustika. Akibat daripada itu, Habib telah dikerumuni dan dipukul oleh orang kampung yang diketuai oleh Jabar, abang kandung Mustika. Habib yang bukan calang-calang orang terus dipukul dan kain yang selama ini menutupi wajahnya ditarik oleh orang kampung dan berlakulah satu peristiwa yang amat dahsyat di mana semua penduduk kampung mati kerana cahaya terang yang terpancar dari wajah Habib.

Di zaman ini, kehidupan dua beradik iaitu Nazmir dan Nasti mula dihantui pelbagai pertistiwa pelik dan menyeramkan bermula dengan kehilangan bayi yang dikandung Syazura, isteri Nazmir. Sejak itu, seorang demi seorang ditimpa pelbagai peristiwa di luar fikiran termasuk Munirah, Isteri Nasti. Keinginan Syazura untuk pulang ke kampung halaman suaminya menjadikan keadaan bertambah rumit. Satu persatu rahsia terbongkar dan mendedahkan sebuah sejarah yang mengejutkan Nazmir, Syazura, Nasti dan Munirah. Siapa sebenarnya dalang dalam perkara ini dan apakah rahsia tersebut?

Macam mana, korang tak rasa ke nak tonton filem ni??? aku dah tengok. Jadi kepada korang yang nak tonton filem ni tapi malas nak pergi pawangam macam aku boleh lah download filem tu kat sini ataupun klik je mana-mana link yang kat bawah ni.

PautanFilem Keramat 2012 (RMVB)
Filem Keramat 2012 (RMVB)



Jom sama-sama tonton......



0 ulasan:

Catat Ulasan

make cash
 

Suka Bual Blogger Templates Designed by productive dreams | Free Wordpress Templates. presents HD TV Watch Futurama Online. Featured on Singapore Wedding Cakes. © 2011