Selasa, 28 Februari 2012

Samsung Galaxy Tab 7.7 Serba Baru



"Samsung Galaxy Tab 7.7 serba baru". Yap samsung lagi hehehe.....Baru-baru ini samsung telah memperkenalkan kepada pengguna semua iaitu tablet mudah alih pertama di dunia dengan menggunakan Super AMOLED Plus Display untuk korang yang mementingkan gaya dan tampil elit. Tablet ini menampilkan Super AMOLED Plus Display, dengan resolusi tinggi skrin pintar yang memberikan korang pengalaman menonton yang sangat menakjubkan selain dari saiznya yang unik memudahkan ia dibawa ke mana saja untuk pelbagai kegunaan yang tidak pernah difikirkan oleh korang semua. Tablet ini didatangkan dengan salutan logam yang menarik dan dilengkapi ciri-ciri tersendiri.

Dengan terhasilnya Galaxy Tab 7.7, ini menunjukkan komitmen berterusan dari pihak Samsung kepada inovasi selain menjadi antara yang terbaru dipasarkan dengan ciri-ciri ringan, kuat, malah termaju dari segi teknologi (wooh canggih tu...). Disamping itu, dengan berat hanya 340 gram dan 7.89mm nipis, Samsung Galaxy Tab 7.7 ini adalah salah satu daripada kebanyakan peranti mudah alih di pasaran yang memberikan keselesaan dan kesempurnaan untuk diletakkan dalam poket, tas tangan atau jaket.


Dilengkapi dengan pemproses teras dua 1.4GHz dan Android Honeycomb 3.2, ia menjadi pek yang lengkap untuk korang semua dan pada masa sama, mengekalkan reka bentuk yang paling memikat. Selain menikmati muat turun dengan pantas, penyambungan segera dan pengalaman menonton maksimum, Galaxy Tab 7.7 juga membolehkan korang membuat panggilan suara dan video tanpa menggunakan handfree. Dengan rangkaian HSPA + 21 Mbps, korang akan mengalami pengalaman muat naik dan muat turun yang sangat pantas disamping ia juga dilengkapi dengan bateri 5100 mAh yang mampu bertahan sehingga 10 jam masa main balik video tanpa menjejaskan hayat bateri itu (bolehlah korang main sampai puas ye tak???). Samsung Galaxy Tab 7.7 dijual pada harga RM2,099 dan boleh didapati di semua outlet Samsung. So apa lagi jom dapatkan sebijik sorang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

make cash
 

Suka Bual Blogger Templates Designed by productive dreams | Free Wordpress Templates. presents HD TV Watch Futurama Online. Featured on Singapore Wedding Cakes. © 2011